Шуурхай мэдээ



16 иргэний 4.069.200 төгрөгийн мөнгөн хохирол барагдууллаа


  • Нийтлэсэн: MMNews.mn
  • 2022-11-21 19:34
  • 0

“ХЭРЭГЛЭГЧИЙН МЭДЭЭЛЛИЙН 115 ТӨВ”-д нийт 160 иргэн хандсанаас 115 утсанд 131, чатботод 5, Засгийн газрын иргэд олон нийттэй харилцах “11-11” төвөөс 12 гомдол мэдээлэл ирсэн бөгөөд 78 иргэнд зөвлөгөө мэдээлэл өгч, 48 иргэний гомдол, мэдээлэл судлагдаж хариу өгөхөөр хүлээгдэж, чанаргүй дуудлага 2, 3 иргэний гомдлыг өргөдлөөр оруулан, 13 иргэний гомдлыг санал, хүсэлтээр хүлээн авч, хариуцсан албан тушаалтанд мэдэгдэн, 16 иргэний гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэсэн байна.

 ХЭРЭГЛЭГЧ ТАНЫ гомдол, саналыг Шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газрын:

  • Хэрэглэгчийн мэдээллийн төвийн утас: 115
  • Иргэд олон нийттэй харилцах төвийн утас: 11-11
  • Цахим хаяг: afccp.gov.mn
  • Цахим шуудан: bichigkhereg@afccp.gov.mn
  • Шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газар
  • twitter.com/afccpmn
  • “e-barimt.mn” хавсралт болон цахим хаягаар
  • https://www.facebook.com/groups/391583442769715/ бүлгэм зэрэг цахим хаягуудаар мэдээллийг хүлээн авч байна.

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд www.mmnews.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй.


Санал асуулга

Хорт хавдар залуужиж байгаагийн гол шалтгааныг юу гэж бодож байна вэ?

Бидэнтэй нэгдээрэй

Жиргээ