“ХЭРЭГЛЭГЧИЙН МЭДЭЭЛЛИЙН 115 ТӨВ”-д нийт 149 иргэн хандсанаас 115 утсанд 134, чатботод 5, Засгийн газрын иргэд олон нийттэй харилцах “11-11” төвөөс 10 гомдол мэдээлэл ирсэн бөгөөд 92 иргэнд зөвлөгөө мэдээлэл өгч, 32 иргэний гомдол, мэдээлэл судлагдаж хариу өгөхөөр хүлээгдэж, чанаргүй дуудлага 2, 10 иргэний гомдлыг өргөдлөөр оруулан, 3 иргэний гомдлыг санал, хүсэлтээр хүлээн авч, хариуцсан албан тушаалтанд мэдэгдэн, 10 иргэний гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэсэн байна.
ХЭРЭГЛЭГЧ ТАНЫ гомдол, саналыг Шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газрын:
Хэрэглэгчийн мэдээллийн төвийн утас: 115
Иргэд олон нийттэй харилцах төвийн утас: 11-11
Цахим хаяг: afccp.gov.mn
Цахим шуудан: bichigkhereg@afccp.gov.mn
Шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газар
“e-barimt.mn” хавсралт болон цахим хаягаар
https://www.facebook.com/groups/391583442769715/ бүлгэм зэрэг цахим хаягуудаар мэдээллийг хүлээн авч байна.
ШУДАРГА ӨРСӨЛДӨӨН, ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ТӨЛӨӨ ГАЗАР