Шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газрын даргын 2022 оны 11 дүгээр сарын 1-ний өдрийн 01/31 дугаартай удирдамжийн дагуу үүрэн холбооны оператор компаниудын үйл ажиллагаанд хяналт шалгалт хийгдэж, илэрсэн зөрчлийг арилгуулахаар улсын байцаагчийн албан шаардлага хүргүүлсэн. “Мобиком”, “Юнител”, “Жи мобайл”, “Скайтел” компанийн зүгээс албан шаардлагын хэрэгжилтийг хангаж, хариуг дараах байдлаар ирүүллээ.
“МОБИКОМ КОРПОРАЦИ” ХХК
“Үүрэн холбооны үйлчилгээний дугаарын бодлого” баримт бичгийг шинэчлэн боловсруулж, хэрэглэгчдэд энэ талаар өөрийн цахим хуудсаар дамжуулан 2022 оны 12 дугаар сард багтаан мэдээлэхээр болсон талаараа хариу ирүүлжээ. Ингэхдээ
“ЮНИТЕЛ” ХХК
Хэрэглэгчийн дата багц дуусаж, задгай дата үйлчилгээнд шилжих үед задгай дата хэрэглээний тарифын талаарх мэдээллийг хэрэглэгчид илгээдэг мессежний агуулга нэмж тусгахаар болсон байна.
Цэнэглэгч картын мэдээлэлд хоног, эсхүл нэгж сунгагдах талаарх мэдээллийг хэрэглэгчид урьдчилан шаардлага хангах хэмжээнд өгдөг байх өөрчлөлтүүд хийгдсэн байна. Тодруулбал,
“ЖИ МОБАЙЛ” ХХК
СКАЙТЕЛ” ХХК
Дараа төлбөрт болон урьдчилсан төлбөрт үйлчилгээний хэрэглэгчийн дата багцын хэрэглээ дууссан тохиолдолд задгай дата хэрэглээнд шилжсэн талаар болон задгай дата хэрхэн тооцох үнэ, тарифын мэдээллийг мессежээр илгээхээр системд хөгжүүлэлт хийж 2022 оны 11 дүгээр сарын 15-аас нэвтрүүлээд байгаа хэмээн хариу ирүүлжээ.
Харин багц өгсөхөд нэмэлт төлбөр шаардлагагүй атал багц бууруулахад нэмэлт төлбөр буюу 5000 төгрөгийн төлбөр шаарддаг байдлыг зогсоох талаар нарийвчлан тооцож, судалсны үндсэн дээр хэрхэн хэрэгжүүлэхийг эргэж мэдээлнэ гэжээ.