Шуурхай мэдээ



50 адуу амьдаараа шатжээ


  • Нийтлэсэн: MMNews.mn
  • 2015-04-03 15:01
  • 31

Булган аймгийн Баяннуур суманд ой хээрийн түймэр гарсны улмаас 50 адуу амьдаараа шатсан байна. Энэхүү гамшгийн үеэр сумын удирдлагууд наргиж цэнгэн, зугаацаж явсан аж.

Монгол газар шороон дээрээ монгол адуу ийм олноороо шатаж байгаа нь үнэхээр эмгэнэл биш гэж үү?

Энэ бичлэг дээр сумын засаг даргын хэлж буй: ""Унтраах боломжтой байтал би дуут сэрээг ажиллуулах шаардлага байхгүй..."  гэсэн үгсийг сайн ойлгосонгүй.   Энэ юу гэсэн үг вэ??

Б.Номин


АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд www.mmnews.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй.
Сэтгэгдэл үлдээхНийт: 31

  • Зочин 41.86.240.xxx

    Сайн уу ноён, хатагтай нар Энэ мессежийг хувь хүн, ядуу, эсвэл хэн нэгэн рүү чиглүүлнэ Тэд зээлээ эргүүлэн авахын тулд тодорхой зээл хэрэгтэй байна амьдрал. Та зээлийг хайж байна төслийг тань, эсвэл танд зориулан хэрэгжүүлэх үйл ажиллагаа Орон сууц худалдан авах боловч та банк эсвэл таны хоригийг хориглосон файл дээр банкнаас татгалзсан. Би бол хувь хүн юм Бүх зээлийг 2,000€ хүртэл 5000,000€ хүртэлх хэмжээтэй зээл нөхцөл байдлыг хангаж байна. Би банк биш, би биш Танд итгэх олон бичиг баримтууд, гэхдээ та заавал байх ёстой шударга, үнэнч, ухаалаг, найдвартай хүн. Би зээл олгодог Европ болон дэлхий даяар амьдардаг хүмүүс.  Миний хүү жилд 2% байна. Хэрэв танд хэрэгтэй бол Бусад шалтгааны улмаас мөнгөтэй бол надтай холбоо бариарай дэлгэрэнгүй мэдээлэл. Миний үйлчлүүлэгчдийг хангах боломжтой Таны маягтыг хүлээн авснаас хойш 3 хоногийн дотор програм. Хэрэв та сонирхож байвал илүү их холбоо барина уу мэдээлэл. Имэйл: anngall012@gmail.com

    • 2017-09-15 18:06
  • Зочин 41.86.240.xxx

    Одоо би чамайг энд байгаадаа илүү их санаа зовж байна Туслаач. Хүмүүс олон байгаа гэдгийг та мэдэх үү? Дэлхий ертөнцийг бүтээх олон төслийг хэрэгжүүлэхийг хүсдэг Мянга мянган ажлын байр бий юу? Гэхдээ санхүүгийн хувьд байхгүй байна Тэдний төсөл. Би танд хурдан санхүүжилтийг өгөх болно Мөн найдвартай. Би зээл олгоход ашиглах капиталтай Богино болон урт хугацаа 5000-50000 евро болно Энэ зээлийг хүсч буй хүнд. 2% Сумын зээлийн хүүг жилийнхээс нь сонирхож байгаа учраас би хүсэхгүй байна Хүүгийн тухай хууль зөрчсөн. Та 5-25 жилийн хугацаанд эргэн төлөх боломжтой Зээлийн хэмжээг хамгийн их хэмжээгээр олгоно. Таныг харахын тулд та нарын төлөө байна Сарын төлбөр. Би зөвхөн асууж байна Гар бичмэл баталгаажуулсан өр, мөн заримыг нь хүлээн зөвшөөрөх Нийлүүлэх хэсэг Имэйлээр бидэнтэй холбоо бариарай: andreguyot991@gmail.com

    • 2017-08-11 16:47
  • Зочин 139.59.41.xxx

    Хууль ёсны зээл олгох явдал хэрэглэгчийн хувьд үргэлж хүндрэлтэй асуудал болсоор ирсэн бол зээл авах тухай асуудал бүр хэрэглэгчдийн толгойны өвчин болсон. Миний хувьд энэ асуудлыг боломжийн 2%-ийн хүүтэйгээр хамгийн багадаа 2000 - 5.000.000$ хувь зээл олгож эхэллээ. Хэрэв та айдас хүйдэсгүй, сэтгэлийн шаналгаагүй, аюулгүй санхүүгийн зээл сонирхож байвал миний хаягаар холбогдоно уу. И-мэйл: rapidefinance72@gmail.com

    • 2017-07-03 16:40
  • Зочин 202.21.100.xxx

    yamar aimshigtai yum ve harakhaas ch aimaar amidaaraa tarchlj bna shuu dee

    • 2015-04-04 13:11
  • Зочин 150.129.142.xxx

    зарим залхуу нь ингэнэ дээ

    • 2015-04-04 12:41
  • Зочин 112.72.13.xxx

    Deer dorgui dampuursan tur zasagtai baihad mal amitan hurtel zovoh yum daa yasan zevuun tsag ve

    • 2015-04-04 09:39
  • Зочин 166.137.246.xxx

    Untraah bolomjtoi bsain bolohooroo amid amitan ingej shatdag yum uu malaas dor dunhuu dargantsar aa???? Yamar ih ovdoj bgaa bol doo.Buur or ovdchihloo.Heleh ch ug alga daa!

    • 2015-04-04 02:06
  • Зочин 66.87.80.xxx

    Fence gevel boloh uu admin guai.

    • 2015-04-03 21:07
  • Зочин 66.87.80.xxx

    Hashaa gej bichij boldoggui yum uu

    • 2015-04-03 21:06
  • Зочин 66.87.80.xxx

    Hashaand baisan yum uu

    • 2015-04-03 21:06
  • Зочин 66.87.80.xxx

    Hashaatai baisan yum uu yaj shaddag bnaa?

    • 2015-04-03 21:05
  • Зочин 103.26.193.xxx

    malaas dor novshnuud. Iim durakuudiig songoj sum oron nutgaa udirduulj baidag, tvimer garch baihad aduugaa shataalgaj baidag taarsan taar shuudainuud. Maliin buyan zaya hayaj, hiimor svld n doroitoh wii.

    • 2015-04-03 18:14
  • Зочин 220.240.40.xxx

    iim l maluud ajilaa hiihgui ulsiin munguur tansaglaad yavj baigaa shuu dee. gald hun shataj baival bas untraah bolomjtoi geed tulegdehiig ni haraad duut dohio duugarahgui untrahiig ni huleegeed bolomj haraad suuj baih yum bna. ene maluudiig ger bul ur udmaar ni gald hiigeed untrah bolomjoo huleegeed haraad suuj baiya.

    • 2015-04-03 17:31
  • Зочин 103.26.193.xxx

    яанаа, ямар аймаар юм бэ? яасан их өвдөж тарчилж байгаа болоо хөөрхий ,өр өвдөж байна

    • 2015-04-03 17:27
  • Зочин 81.245.247.xxx

    Haraald idegdej baina daa mongol uls. Odoo teruund buruutai humuusiin ur huuheded ni gai irne dee.

    • 2015-04-03 17:07
  • Зочин 202.131.235.xxx

    hrlrh nch vg alga pizda hairan saihan aduun svreg gej molor erdeniin vnetei aduun svrgee hairlaldaa

    • 2015-04-03 16:53
  • Зочин 77.242.95.xxx

    iljig

    • 2015-04-03 16:41
  • Зочин 218.100.84.xxx

    уйлмаар санагдаж байна, ямар муухай хүмүүс бэ?

    • 2015-04-03 16:08
  • Зочин 202.127.78.xxx

    l.a.l.a.r.uud yumaa.

    • 2015-04-03 16:04
  • Зочин 202.179.10.xxx

    Odoonii malchid maldaa yamarch anhaaral tawihgvi yum. yamarch setgelgvi mallah yum araichdee yaaj zowj vhsen boldoo. ugna maliihaa araas bainga anhaaral tawimaar yum. odoo chin id mal tulluj bgaashtee

    • 2015-04-03 16:03
  • Зочин 202.127.78.xxx

    lalaruudiig oorsdiig ni gald oruulah yumsan

    • 2015-04-03 16:03
  • Зочин 202.179.11.xxx

    ene chni harin neg nomeriin teneg uu esvel arhi ni garaagui yum uu

    • 2015-04-03 16:01
  • Зочин 115.20.211.xxx

    Aimgiin zacag cumiin zacag ed nariig hun gehuu nohoinooc dor amitad

    • 2015-04-03 15:53
  • Зочин 115.20.211.xxx

    Uhejchiicen hogiin er bnda iim yumnuud yaj zacag bna ter taranshiindaa ochoch

    • 2015-04-03 15:51
  • Зочин 182.160.42.xxx

    Aay yaya ymar aimaar ymbee Buynt huleguud mini

    • 2015-04-03 15:36
  • Зочин 148.60.83.xxx

    zerleb bydyyleg Mongolchyyd tyimerees abran hamgaalah ajilaan saijruulah boljee!!!!daanch dee?erdenet holog baatar adyyn syrgeen sataaj baih daa tylaa yu?Yamarch sanamsargyi hereg ene bol bis?Mas salgyystai bydyyleg oron zainaas bolj baigaa hereg dee!!!adyy bol galaas zygtaaj dengene!getel tedniig hasaand horisonoos sataa biz ee!!!tom arga hemjee abch ezediig ni todotgoj chaazaar abah yal egsench bagadana!!!!!!!!!!!!Bid erdenet holotoo dyndarsgyi amidaraalaan zalgyylsaar irsen?Morigyi bol Mongol mohno biz dee!!!!

    • 2015-04-03 15:35
  • Зочин 112.72.15.xxx

    Энэ нөхөр ер нь ярьж хэлж байгаагаа ойлгож байна уу? Унтраах боломжтой болохоороо амьд амьтан ингээд шатаж байдаг юм. уу

    • 2015-04-03 15:29
  • Зочин 202.179.11.xxx

    alбан тушаалаас нь хусах хэрэгтэй арга хэмжээ яагаад авч чадаагүй юм бэ шүүхэд адууны эзэн сумын хариуцах эздийг шүүхэд өг

    • 2015-04-03 15:24
  • Зочин 202.21.116.xxx

    Ug helj chadahgui bolohoos hechneen uvduj,shanalj bgaa boldoo. Uruvdmuur yumaa. emchilgee hiih l heregtei sh dee.

    • 2015-04-03 15:21
  • Зочин 112.72.13.xxx

    новш гэж.нээрэн

    • 2015-04-03 15:18
  • Зочин 85.127.245.xxx

    harin ene chin teneg yaria bn ene nuhur chin sogtuu bgaa yum bish uu lab l eruul bish bn mal buruu bolj bnu iimerhuu bizdaanuudig uursdiig n gal ruu hiigeed tal bieiig shaataagaad orhiih bol yaj baih bol doo ene bizdaa yasag n yum uu daanch dee hairan aduu

    • 2015-04-03 15:14

Санал асуулга

"ҮНДСЭН ХУУЛЬ"-нд өөрчлөлт оруулах нь зөв үү?

Бидэнтэй нэгдээрэй

Жиргээ